lycklig <3

min lilla sessa vänder sig från rygg till mage =) snart springer hon =) 
 

Måste gnälla lite med.. Elin har nu haft sin pappa här varje dag nästan i 4 månader.. Jag har alltså inte vart ensam många dagarna.. Världens gulligaste pappa så tro inget annat..Men att ha någon här som man inte är ihop med de är jobbigt. Särskilt när man sitter i varsin del av soffan och inte säger ett ord till varandra. så för att han ska få riktig tid med sin dotter och för att ja ska få egentid så får han ha henne 3 timmar varje dag. De är skitjobbigt att lämna henne, men de är behövligt för så får jag sova och bara vara..
Men detta resulerar i att jag har världens tröttaste dotter. Så idag sov hon mellan 2 och halv 7 så idag blir de en sen kväll men men de får jag ta =)

Sen har ja gjort något behövligt jag har rensat kläder =) Gav bort 1 sopsäck och en hel ikeapåse. Nu ska ja bara rensa lite till men de kläderna ska gå till bättre behövande..Så kommer de till användning av någon glad i ett u-land =) Sen om de kommer dit eller inte de skiter ja i. men då har ja gjort så gott jag kan =) Ja menar ja köper nytt hela tiden men kastar aldrig något. så jag har allstå MASSA kläder.. Men de ska de bli ändring på. vissa kläder kommer ja ju inte ens i. men sparat dem ifall att. men detta fall blir aldrig utav =P  

Har även gjort smakportioner till lillan idag brockolipure/palsternackspure =) Ska bli spännande att se vad hon tycker om detta =)

Imorn ska de bli av te nysäter och hälsa på vänner =) äta gott och bara mjuta av livet som vanligt =D

Egentligen vill ja inte gnälla i denna bloggen då flera vet vem Elins pappa är, men ja måste skriva av mig och se hur många som reagerar.

Idag har Evelina åkt te BB på näl nu får vi se vad som händer där =) önskar henne all lycka under denna smärta =P

Nä nu ska ja krypa ner på golvet och underhålla min dotter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0