Dagen idag...

Sov hos mor å far som vanligt.
Åkte hem sen te lägenheten lämnade kvar harry då ja tyckte han behövde vila upp sig =) Han behöver komma på spaa då och då.
Elin åkte till sin pappa vid 12 som vanligt och ja gjorde ärenden, bestämde mig för att nu ska ha kopparspiral så då va de bokat. check.
Sen en tur te Miti å lille Felix. Man fick ett varmt välkomnande. Välkommen till röran, vi bygger om =) Sånna hennes ord och fint blir de. Mycket bra gjort.

Elin kom tillbaka lite efter 4 och vägrade sova. Men vid 18.15 knoppade hon. Får se om hon vaknar varannan timme inatt med.....uuuh trött..

Sitter här och har akut sug efter mat.. Testade chips och de va inte de ja va sugen på.. känns som ja vill ha spagetti å räkröra... Men suck va jobbigt att börja laga de nu..Känner mig lätt desperat efter mat... Min passion i livet..
En skulle allt ha en Per Moberg i köket. Idag gjorde han ångkokt sparris, lax hollandaissås å rödbetor. kära nån v gott de lät.. FISK ä min grej. just love it.
Vilket boring inlägg, men ja får ju försöka hitta på något så ja kan uppdatera..

Well mat va de ja..Bacon, ägg, räkor, aioli åååå va ska ja göra tro..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0