Britax och massa fläng

Dagen till ära började med att tillbringa en stund på Soc, där vi äntligen fått kriva på pappren på faderskapspappren. Det har dröjt pga av att jag ska ha ensam vårdnad.
Ni som undrar varför:
- Elins pappa jobbar i Norge borta 14 dagar hemma 1, får jag papper som ska in snabbt är de inte lätt att få tag i honom.
- Vi är inte sambo.
- Vi är inte tillsammans.
Allt de underlättar han får träffa sin flicka nästan varje dag ändå.

Efter de fick ja en spontanide. Jaa jag åker te Karlstad.. De kliade lite i mina fingrar ska erkännas. Elin behöver ny bilstol. Inte just idag kanske men om en eller 2 månader och ja är inte den som åker te karlstad för en tur så. Ja gynnar hellre affärerna här i stan. men just idag fick ja en sådan slösdag. Så hem kom ja med en Britax stol så nu behöver ja inte köpa någon förän hon väger jaa iaf 25kg de stod att de var från 6 mån till 6 år. Men de får man ju se va lång och tung hon blir. Jag är nöjd. Sen vad andra tycker de skiter ja i.
På hemvägen tog ja den obligatoriska burger king turen. Va vore mitt liv utan chilli chease.. mumma de.
Tog en tur in till bästa kussen på ett par timmar där ja lekte drake med mina älskade kusinbarn.

Kvällen avslutades på tupperwareparty hos en mycket god vän. Köpte 2 saker kan ju inte köpa för mycket då ja ska ha party själv nästa vecka =)

Pluttan då ja hon har bara sovit till Karlstad och en stund hos kussen så hon va gott trött nu efter denna dagen. Somnade tom i sin egna säng. JAG GILLAR.. Nu får v se va länge hon sover där =)
Nu över till tvn .. bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0