Vad är de med sjuka karlar ;)

Ja de kan man fundrera på =) De blir alltid så synd om dem. men som nu när man är mamma så måste man upp mitt i natten , man måste ut med hunden, när blir de synd om förskylda mammor ;)
Sitter och snörvlar och dricker vatten. Förkylning ä inte min grej, huvudet full i saker som inte ska vara där. med andra ord bomtät i ögon , näsa bihålor. Ja lite synd ä de faktiskt om mig.

Min lilla dotter har komme på att om ja är riktigt busig om nätterna så tar mamma upp mig och lägger mig i hennes säng. fiffigt va ;) Detta reulterar i att just nu ligger hon och sover jättegott Jag, mammaan däremot är trött, hur kunde ja gå upp tidigt förr. Inte min grej detta har ja kommit på. Nä sova länge de är skönt. Särskillt när man vaknar och de är bitande kallt ute, man sticker ut tån utanför täcket känner på temperaturen och inser att de är kallt.. burr. fort in med tån igen mysa lite till. =)

Låg igår och funderade på detta med sovning på lillan. ska man ha kudde eller inte.... Big problems I know ;) sova i sin säng/Sova i min säng.....Amma eller inte...
Inatt blev de utan kudde först sin säng sen min säng och amma..

funderar även på hur sjutton strumpor och nappar kan bli borta... vem är den skylldiga ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0