Hej och hå ny blogg och nya försök till att skriva av sig

Ja vad har hänt under ett års tid. jo jag har blivit gravid, vart gravid och fått en underbar dotter vid namn Elin =)
Livet som förälder är inte lätt. Ständigt orolig att något ska hända henne. Hpon har redan fått öroninflammation blott 3.5 månad gammal. blir hon som mig får hon de ofta.
När ja tittar på lillan tänker ja att tänk henne har jag bärt på i 9 månader, hon är så vacker. Att jag kunde skapa något så underbart.

Vad har mer hänt i mitt liv. Jo mamma har fått en hjärntumör som är godartad. så nu drar detta igång. Man vet aldrig vilken väg livet väljer att gå.

Jag bor med min dotter och hund i en 2a. trivs jättebra i den nu för tiden. vantrivdes här förr men nu när lillan har kommit och ja fått ordning på mitt liv så kännde de riktigt bra =)

Vad vill ja uppnå med min blogg.... Jag måste skriva av mig har så mycket i mitt lilla huvud som behöver ut =)

Så nu kommer de komma massa bilder hur ja sett ut =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du har skaffat blogg, den ska jag läsa varje dag! :)

2010-12-21 @ 12:12:45
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kul, kommer absolut att följa dig. :)

2010-12-21 @ 12:15:14
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0