Då var julen över för iår

Sanna mina ord. jag är trött, sliten you name it.. Fått många fina klappar minsann =) en ny badrock, ergonmisk kudde som för övrigt va STENHÅRD. Men ja får väl lära mig sova på den med :) Har fått photoshop element9 av elins pappa så nu ska här mocklas igen.. tappade bort mitt gamla vilsen som jag är.
Elin da va fick hon .. jo ett par rosa pumaskor och 1 skallra och kläder. Ja vill inte att hon skulle få några klappar då jag ansåg de va helt onödigt i hennes åldern nä pengar tyckte ja va bättre och de fick hon minsan de lilla sessan =) De har hon bättre nytta av när hon blir stor =) Smart mamma som ja tycker att jag är.. Så nu föräldrar som tycker att era barn ä för små öppna konto till dem och sätt in pengar mycket mycket bättre =)

nu sover min lilla sessa så nu blir de duschen och sen lägga sig i nybäddad säng=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0