22 december dan före dan före dopparedan

Ja ja tror de ä så iaf :P
Well well vart ska vi starta ida då =) vi börjar väl från morgonen =)
Lillan bestämde sig för att klockan 8 ska vi gå upp, de ville dock inte hennes kära mor.
Men när de började röra sig så ville hunden ut.. vid halv kom elins pappa så då fick han gå ut =)
Lillan har kommit på vad mycket mamma betyder =P så nu har hon bestämt sig för att i pappas famn kan man inte sova...ideer de får de små liven =)
Igår sov hon nästan inget alls, de tog hon igen idag. Suck...
nä nog snackat om barn för studen iaf :P....
Längtar te nästa jul då ska ja ordna julgran, en barrfri i plast helst =P De här med jul ä ju inte riktigt min grej. ha inte firat riktig jul på ca 10 år. nää da ja har jobbat och glad är jag för de.. Finns de något bättre än att få vara kring de gamla som inga besök får av anhöriga. Ja tror inte de.. Men nästa år ja då får ja ju engagera mig lite =)

tråkig info......Ida snaskde ja burgare från alle. inga fel dä inte..latat mig Så som man ska göra när man ä lite förkyld ;)
Tittar för tillfället på bonde söker fru och blir full i skratt, vill inte uttala mig varför men vissa ser för roliga ut =P
Typiskt nu vakna lillan......
Då får vi testa om bilstolen passar damen att sova i.. Bra sak detta :)
Jo förkyld ä ja med, för att gnälla lite granna =) igår va de som ett tåg hade knosat huvvet på mig. Men bara att bita ihop ja menar ja har ju gått igenom förlossning HALLÅ va är en förkylning gentemot de=P
Men då till de roliga Elins pappa som då ä lite känsligare kom imorse och även han hade fått sig lite bakterier =) SÅ han hade vart och hälsat på uppe i pärleporten =) Kan inte göra annat än att skratta åt förkylda karlar.. Vad är de me detta släkte =P Klenfisar. hehe

Ringde till komunal ida med och hade funderingar på varför mammalediga och sjukskriva inte får gå på julbord. Men de är upp till varje enhet/grupp att meddela den berörde. Jo tack för de.. men de tar vi igen nästa år. Då ska ja äta av den ljuvliga laxen som ja längtat efter...

Nä film nu kanske eller kanske rent utav bara sova =) ska ju upp vid mellan 1-2 och ge lillan mat =) Så då avslutar vi detta meningslösa inlägg med ett godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man kan ju tycka att chefer/ledningen borde måna om sina anställda så även dom som är lediga får information. Du får ta "doggy bag" på laxen nästa år så kan jag komma och smaka sen för den är ju syndigt god!! :)

2010-12-22 @ 22:23:40
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0